20100630

Singapore can be such a dangerous place...well at least that night was~

...temptations were lurking in every corner!
ooohhh...just take a look!!
.
The signs were everywhere...
.
One in particular kept calling me,
"come...come...come to me my darrrling..."
.
...So I did !!!
.
I'm so weak like that!
Especially when the smell of new soft leather is involved ~lingering-a-ring up my nostrils!
~Well...to make the long story short,,,
.
that evening,,,
I went back to the hotel carrying a brand new 'baby'!
.

~Thank goodness there was someone who was hugging me
(actually she was more like restraining me!!!) & drrrrragging me back safely to the hotel.
Cos' they were more of the same- "come...come...come to me..."
yup, still hearing the calls in every corner of the streets! ~such a dangerous neighborhood!!
Anywayyy...
now you know why I (desperately!) want an early Christmas bonus from Mr Boss huh?
...to support a certain kind of weakness! (~Blushed*)
.
~XOXO*
.
-New baby: Blue Chanel 2.55 quilted flap bag

33 comments:

Jan said...

Oh I think we can understand - but who was hugging Lenore?
I think we should be told.
xxx

Len♥reNeverM♥re said...

Jan,
she is a good hugger colleague, based here in Singapore! Hey lady, I thought I was always the nosy one here?!
~haha*

SabinePsynopsis said...

You did NOT! Oh, I'm so envious, Lenore. Well done, and the blue is beautiful. xoxo

Diana Mieczan said...

Ohhh you lucky girl...I love that bag:) Good for you sweetie...I am off to my dreamland ...hahahah:)
Have a great day:)
Muah

janettaylor said...

OMG! I love Ur new Chanel babies. Brilliant color! I really love navy... :)

Couture Carrie said...

I looooooove your new baby!
Congrats!

xoxox,
CC

Couture Carrie said...

I looooooove your new baby!
Congrats!

xoxox,
CC

caroline @ patagonia gifts said...

oh darling how couldn't you be weak? gorgeous baby! lucky girl! xo

Dancing Branflake said...

Haha! Singapore is very dangerous indeed!

Saving Capulet said...

oh wow i love your new baby!

Michael Rivers said...

Love the Chanel building!!

McVal said...

LOL! Look away... look away... !
I wonder if I could resist it if given the opportunity with spare cash...

Shaddy said...

You and Chanel were made for each other, Lenore!

Homemaker Man said...

You think getting accosted by Chanel is bad, try getting sexually assaulted by a Target. I'll never be the same.

Len♥reNeverM♥re said...

Homemaker Man,
I lurrrve Target, it's almost my weekly routine! I don't wish nor anyone else to be sexually assaulted anywhere/anytime... ps: I have black belt in karate & shopping!

~Thank you everyone!

Bathwater said...

So how I don't think the same temptations would be calling me in Singapore.

sarahowens said...

LOL!! Lenore you make me smile and giggle, and that bag?!?!? LOVE!! What a fantastic color. I love the pictures dear, thanks for posting!

Melissa said...

like wow. im so jealous of your 'new baby' haha!! amazing colour too!
thanks for your comment, lovely blog following! follow back?
xx

The Seeker said...

Love your new Chanel!!! The colour.... well everything!!!!
Take care, go back home soon or you might end in troubles, lol lol

Much luv dear~

xoxo

Piper (DailyDivaDish) said...

Lucky girl! I'm in love with your new baby!
XO Piper

bananas. said...

Oh i'm always hearing those calls. It's straining on le wallet but man you come out with some gooood stuff.

Jaime @ La vie...J'aime said...

BEAUTIFUL bag!

drollgirl said...

gulp. i doubt i could afford a single item in that lovely shop. and i would have wanted it ALL. where oh where are those bonuses we need?!

Kristin said...

OMG, soooooooo jealous of your gorgeous new baby!

Jan said...

Is it my fault you're an enigma ?
:)
Virtual Hugs
xxx

Brandi said...

Shopping really can be so very dangerous. There are a few stores that have that hypnotic effect on me. "I'll just look" then "I'll just pick it up and feel it (or try it on" and next thing I know, I'm handing over a credit card.

Glad you're having a great time in Singapore.

ChinkyGirLMeL said...

OMG!!!!! Singapore definitely has to be my next stop. But then again, I'm glad I'm not there, I think I would probably end up buying a lot of stuff and come home broke. haahahaha.

Len♥reNeverM♥re said...

Thank you everybody!!!

chinkyGirlMel,
please don't go broke, not in here or anywhere else...

sealaura said...

love love love it. what a great color, of course I do love my blues. love your new baby and that sure did look like a very dangerous part of town.

Sam said...

Did you really buy that stunning blue leather padded Chanel signature clutch/shoulder bag? Really? I die! Blue leather = swoon!!! Utter and total heaven!

house 09 said...

LOL! a girl does have to look out and try to be safe at all times right? congrats to you on your new baby ;)

Heather Taylor said...

Your new Chanel bag is gorgeous! I don't know how you resisted the temptation so well, I'd be a goner for sure.

Kwana said...

You know my BP is now higher and my heart is racing. I LOVE and swoon.